Lataa nyt: Sii­ka­jo­ki­laak­so-so­vel­lus pitää sinut kiinni pai­kal­lis­uu­ti­sis­sa

Mainos: Tutustu Siikajokilaakso Digiin eurolla kuukausi - tilaa tästä

Tilaajille

OYSissa on yk­sik­kö, jonka si­jain­tia ei kerrota ul­ko­puo­li­sil­le – He tun­te­vat kaikki, mutta kukaan ei tunne heitä

OYSin puhelin- ja asiakaspalvelun isoksi kohderyhmäksi ovat tulleet opastusta tarvitsevat digitaidottomat ikäihmiset. Vaihteen kohtalo on kuitenkin epävarma, sillä hyvinvointialue aikoo selvittää sen ulkoistamista.

Puhelinvaihteen hoitajat, sentraalisantrat, yhdistivät puheluita ennen puhelinliikenteen automatisointia. Puhelin- ja asiakaspalvelu on digitalisaation myötä muuttanut muotoaan entisaikojen puhelinvälittäjän tehtävistä. Kuvassa Oulun Puhelimen tilapäisiä keskuspöytiä Torikadulla 1920-luvun taitteessa.
Puhelinvaihteen hoitajat, sentraalisantrat, yhdistivät puheluita ennen puhelinliikenteen automatisointia. Puhelin- ja asiakaspalvelu on digitalisaation myötä muuttanut muotoaan entisaikojen puhelinvälittäjän tehtävistä. Kuvassa Oulun Puhelimen tilapäisiä keskuspöytiä Torikadulla 1920-luvun taitteessa.
Kuva: Kalevan arkisto

OYSin puhelinvaihteen työntekijät tuntevat kaikki sairaalan työntekijät, lääkäreiden erikoisalat, osastot, poliklinikat ja niiden vuorokausirytmin, mutta juuri kukaan ei tunne heitä.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.